Hej!

"Människor lever så kort tid, vi är ganska betydelselösa och det är just det som gör att det mesta kan bli så betydelsefullt. " Laleh

22 april 2006

Bitter

Jag är lite bitter idag. Jag har ingen aning varför. Det kan bero på sympatibitterhet för Zlatan. Stackars kompis! Kändes kanske som när min första debatt kring ett betänkande som jag har ansvaret för inte gick så bra i kammaren innan påsk (konstig mening!). Man läser på i två veckors tid och sen känns det liksom bara skit ändå. Ni förstår varför jag har låtit det vara okommenterat här på bloggen nu va? Jo, en sak bara. Är det någon som läser på den här bloggen som inte är politisk engagerad och som vill hjälpa mig med en grej? I så fall kan ni väl maila mig? Pronto! Jag behöver få kontakt! Såg att Abbe har skrivit om vår dag på Dånken. Vi hade verkligen så roligt!