Hej!

"Människor lever så kort tid, vi är ganska betydelselösa och det är just det som gör att det mesta kan bli så betydelsefullt. " Laleh

17 januari 2006

Nisha ny ledarskribent på AB

Här sitter man på tunnelbanan. Den briljanta skribenten, före detta Tvärdragsredaktören, södertäljepolitikern och goda vännen Nisha Besara ringer och säger att hon har fått ett nytt jobb. Som ledarskribent på Aftonbladet. Förstå vilken tankekraft på Skandinaviens största ledarsida - Helle, Åsa och Nisha - vilken oslagbar kombination. Och vilka finfina förebilder för alla småtjejer som liksom mig satt och läste för att lära mig att skriva. Vilka rockande tjejer! Ge nu alla de där borgerliga ledarsidorna på nöten. Fabulous!

5 Comments:

At 1/17/2006 11:24:00 fm, Anonymous Nisha said...

Å, tack Maryam. Du är helt fantastisk. Vilken tur att du finns i mitt liv.
Kram
Nisha

 
At 1/17/2006 11:52:00 fm, Blogger Jonas Morian said...

Kanonbra! Grattis Nisha!

 
At 1/17/2006 08:50:00 em, Blogger Nya Bergérusbloggen 3.0 said...

Härligt med en riktig Södertäljebo. Det behövs ett "kranskommun"-perspektiv till alla innanför-tullarna-speglingar.
Av samma skäl som vi vill ha varavade listor, nämligen att det gör politisk skillnad.

Jag känner inte Nisha, men om Maryam skickar applådåskor till Nisha, då gör jag också det. Jag ska läsa med spänning.

 
At 1/18/2006 10:22:00 fm, Blogger Nathalie Sundesten Landin said...

Grattis Nisha! Du är värd detta!
Kram Nathalie

 
At 1/18/2006 11:21:00 fm, Anonymous Nisha said...

Jonas, Anders och Nathalie, tusen tack!

 

Skicka en kommentar

<< Home