Hej!

"Människor lever så kort tid, vi är ganska betydelselösa och det är just det som gör att det mesta kan bli så betydelsefullt. " Laleh

28 november 2005

Zlatan & yaZdanfar

I lördags blev det klart. Jag är som Zlatan. Han är nummer 10 i landslaget och jag på socialdemokraternas riksdagslista i Stockholms län. Jag är ödmjukt tacksam för förtroendet och gör här inga som helst anspråk på att jämföra mig med Den störste. Jag tycker bara att det är en oerhört trevlig tillfällighet. Och är det så Zlatan, din agent, din pappa, din flickvän, materialaren i landslaget eller någon annan där ute som läser detta och som har tillgång på till svettig gammal tröja med 10 på är det ju inte så att jag direkt skulle tacka nej. Och skulle du vilja klottra dit ett Zlatan skulle jag absolut inte ha någonting emot det. Och förresten, materialaren, om du behöver hålla reda på trunk nummer 10 hjälper jag gärna till. Jag är nästan pedantiskt ordningssam.