Hej!

"Människor lever så kort tid, vi är ganska betydelselösa och det är just det som gör att det mesta kan bli så betydelsefullt. " Laleh

14 november 2005

Olivia

Var ute och sprang nu ikväll (fortfarande för Stockholm Marathon 06) och sprang förbi pappa och dotter Olivia på Råsundavägen. Olivia bestämde sig för att springa efter mig. Det gillade inte pappa. Så det blev en riktigt rolig syn. 1. Jag i mina absurt fula men sköna springbyxor. 2. Olivia som kiknade av skratt. 3. Pappa som skriker Olivia! Olivia! Du bestämde ju att vi skulle köpa köttbullar till middag.

2 Comments:

At 11/15/2005 03:01:00 em, Blogger Nathalie Sundesten Landin said...

Jag tror att du är jätteläcker i dina springbyxor.

 
At 11/15/2005 03:23:00 em, Blogger Nathalie Sundesten Landin said...

Nu är jag med på bloggat. på svt...

 

Skicka en kommentar

<< Home