Hej!

"Människor lever så kort tid, vi är ganska betydelselösa och det är just det som gör att det mesta kan bli så betydelsefullt. " Laleh

21 november 2005

Försökte med grått

Och att vara så där sval. Sen blev det iskallt och grått därute. Varför ska bloggen vara det också? Så nu är den lite mer cosy. Fast jag hajar inte hur folk få bloggarna att bli sådär personliga, jag menar, html säger mig intenting. Ska man behöva kunna det? Tur att blogger finns. Ville bara påminna mig om att det fanns ett liv före den här vintern. Och att det finns ett liv efter. Här ägnade jag och Helena oss åt lite bergsklättring på berget Olympus där de gamla grekiska gudarna sägs bo. Sen måste jag tipsa alla som kan persiska om Ayandenegar som skriver om undertecknad. Smickrande och kul! Kan någon förklara varför alla mina länkar försvann när jag bytte när jag bytte utseende på bloggen? Dumt! Hur som helst. Kolla himlen och solen på bilderna! Jag längtar... I övrigt kan jag se att en favorit, Helle Klein, skriver om svenskheten, medan en annan, Liza Marklund förklarar varför Zlatan gjorde helt rätt som skippade fotbollsgalan. Nehej, nu ska jag uppdatera länklistan! C U!